11 d’abril 2007

NOU LLIBRE D'EN RUBEN PLA "LA CANÇO DE BRESSOL DELS ASSASSINS".PRESENTACIÓ 29 D'ABRIL BAR LINIA 1




"Ja ha sortit (a la fí i qui ho hagués dit)"LA CANÇÓ DE BRESSOL DELS ASSASSINS"(L'Emboscall) el tercer poemari de Rubén Pla (menda lerenda) amb extraordinàriaportada d'Alex López-Durán i carregat de boniques bones intencions per empedrarl'infern. No dubteu en reservar el vostre exemplar (no, no he fumat res, alguns hofareu, ja veureu com si...) adreçant-vos a aquest correu electrónic o trucant el seuimpresentable d'autor, que us tindrà informats de la data (dates) i lloc (llocs) dela (les) presentacio(ns) ... (...) Fins aleshores, rebeu una abraçada." RUBEN PLA

PROPERA PRESENTACIÓ

DIUMENGE 29 D'ABRIL 20H.
BAR LINIA 1, C/SANT JOSEP, 48




No passava
ningú per la parada
de llibres de poemes.
Com que m’avorria,
em vaig posar
a escriure uns versets.
M’hi vaig estar
més de mitja hora
i ningú
no em va destorbar.
Aquesta és una absurda
i obsessiva,
però tranquil·la
decadència del pensament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada